Followers

Sunday, April 3, 2011

2 April 2011, Sabtu
Assalamualaikum J
Okies maybe tertnye2 apesal trikh ats tue kn,,
Haaaa,,
Nie yg na citer,na bongkar rahsia
Jom terjah,,hahahaha
Aceli,dr dulu strt wifi kolej aku kena sekat,
Aku mula tulis sume update sal blog aku kt m.word
Sumtimes yg sempt post aku post
Yg ta sempt tue,aku just bc kat bilik tyme borink,,hahaha
Ala2 cam diari lak
Cm bajet kunun na wt novel lak,,
Oppsss mana taw,,hahah

Ok la,,jom aku na citer kat korunk nie,,
Okies skunk sgt bz,well sume tw kan
Sume ipta or ipts pond a na exm rite
Ta terkecuali la aku,,,hahahaha
Tah pape la aku nie,
Dlm dok bz ngn na exm test la,siapkn asgmnt sume
Ada gak la bznye persatuan sini situ
Aissshhhhhhh,,
Ceramah pon sama jek,,
Kdg2 aku kompius,na dekat exm final tp test 2 la,kuiz 2 la still ada g
Kalo tyme kat maktab dlu la,
Tersusun kot
Ada gak la gap antara test kuiz n final
N tade la tersa setiap minggu tue adalah minggu utk exm,,hahahah

Yg agak bengang gak la
Tyme ari aku tulis update blog nie
*tyme tulis bkn post yea
Adala program alumni career talk series,
Yg sepatotnya PELAJAR LAST SEM TERLIBAT
Well,utk diberi pndedahan na msok exm
N dgr2 dikhaskan 200 org
Tetapi,penyertaan ta MENGGALAKKAN
N taw ape jd???
KOMANDER gak yg diwajibkan DATANG
Aisshhhhh,,jd mangsa keadaan kitorg,sgt tidak suka!
Cuba kalo kitorg ta dtg,mang kosong wey dewan tue
Tp ok gak,ada ilmu gak p situ
Tawla cmne t bila abeh da na keje sume

Kdg2 trpkr,ape guna suksis??
Nama je sukarelawan siswa
Tp ta nmpk pon keSUKARELAwan dorunk,,huuuhhhhh

Ok stop di situ sal benda yg d alps rite,
Ok na msok cter sal aku g shoppg lak,,
Eiii geram gak nie,
Kena beli adiah kat komander,
Ala senang citer cam secret giver tapi yg nie givernye ta secret
 just ta gtw je sape yg kite na bg adiah kt die
so aku beli pensil box
aceli mang na beli yg tue pon
yg aku cm ta sukenye
MAHAL siot!
Bkn na brkira tp aku ta pnh la beli adiah pape yg sgt mhl tuk dr aku tp na bli tuki aku
After berfkr2
Aku ase bek aku amek pnsel box tue kan
Hahahahahhahahaha
At least bnda mhl2 tue
Aku ley pakai maybe smpi keje
Hahaha,,sbb pnsel box last aku tue
Syairah bg
Heheheh tue yg aku ase ta na tuka
Even da mang rabak dah

N yg nie,aku na kongc ngn korunk
NH mesej aku n ckp mama xcdent
Ta ley aku bygkan wey
Aku tatawla truk ke ta
Aku kalo dgr bab xcednt,tersgtla takot menggeletar sume bdn
Sbb aku takot org yg aku syg pergi
Cm abg ngah aku *sepupu
Tyme f3 kot ke f4 tah
Die xcdent n jari die hilang,bdn die msok besi
Sgt takot!
N ayah NH pon,meninggal sbb xcdent
Tyme na balik keje kot ta slp aku NH cter
N nie mama lak xcdent
Aku dpt ase NH mesty tension
Yela,mama die kot wey
Adek2 amai g
Ayah da tade
Opah die je ada,hope sgt mama ok,
Aku taw NH takkan bc blog aku
Tp tetap aku na ckp
Nh,sbr ey,I olwes bsides u susah senang
Sbb keai na jd org yg dpt kongc suka duka NH
Dlm surah baqarah ayat 153
Allah berfirman,wahai org2 yg beriman! Mohonlah pertolongan (kepada Allah) dgn sabar dan solat.sesungguhnya Allah beserta org2 yg sabar.
Mungkin ada hikmah sume nie kan
N ingt la,setiap apa yg Allah turunkan kat kita
Sumenye bersebab,
Kdg2 kita terlalu alpa ngn dunia
Terlalu suka smpi kita lpa DIA
N dgn cara nie kita akan ingt DIa
Mama,cepat2 baik,
Fatin ta ley balik tgk mama! Ftn bz
Ftn syg mama cm ftn syg mama ftn!

Pssttttttttt : pernah tyme bday NH die xcdent,tue adiah bday die tyme 18 tahun,

No comments:

Post a Comment