Daily Calendar

Followers

Thursday, April 7, 2011

Aku cukup PANTANG n TAK SUKA kalooo

Aku cukup PANTANG dan TAK SUKA kaloooo……
1.    Ada org salah eja nama aku
2.    Bau laksa dan benda hanyir
3.    Org yang berkira
4.    Buat kerja tyme dalam kelas subjek lain,contoh tak siap kerja buat tyme akaun
5.    Org yang perampas
6.    Org paksa aku buat benda yg aku tak IKHLAS nak buat
7.    Aku tido ada org kol or msj
8.    Ada org bukak lampoon tyme aku TIDO
9.    Ada org sebut perkataan meluat kat aku
10. Perli aku lambat
11. Org yg dah ada pakwe or makwe tapi berlagak single
12. Suka Tanya aku nak pi mana
13. Aku cakap or cerita ada org menyampuk dan terus tergantung citer aku
14. Ada org tego aku bila dah taw aku yg salah
15. Org main pinggang aku
16. Pinggan mangkuk kat sinki tak basuh
17. Ada org pinjam barang aku dan tak pulangkan balik
18. Kalo aku minat sumtink,org yg aku tak suka pon minat benda tue jugak
19. Aku kol org tak angkat
20. Aku mesej tapi tak reply,padahal tgh urgent nie
21. Comparekan aku
22. Org yang menunjuk
23. Org tanya aku da stdy ke belom padahal taw aku tak stady g
24. Mempertikaikan kebolehan aku
25. Ada gangguan tyme aku tgh mkn
26. Nak pinjam barang org tapi berjuta alsn bg,tapi kat org lain bule pulak
27. Perempuan yang pakai tudung tapi nmpak ambot jugak,bek tak yah pakai tdg
28. Org yg suka conteng tgn dgn PEN
29. Org pndang pelik kat aku
30. Kalo org ajar aku,tapi sejibik cam dalam buku or handout lec bg,bek aku baca sendiri

31. Aku da buat sumtink,org komen melebih2

32. Ingtkan aku byk2 kali

33. Org yg menunjuk mcm kat dunia nie dia je kapel

2 comments: