Followers

Sunday, April 17, 2011

Assalamualaikum,
Salam kerinduan
Salam kepenatan,,hahaha
Okies setelah lama ta update
Now I wnt share with u all bout my dinner J

Nie sal dinner komander,,
Tp syg nye ta byk aku tgkap gambar
Sbb tah la
Aku jd mls lak na bergambar
Hahaha,,pelik kan,,
Selaloonye aku ratu lensa,ratu na bergambar na amek gmbr org
Maybe sbb hp cikai aku ta standing ngn kamera Nikon sume kot
Hahahahha

Pape jela,,
Tp aku na kongc ngn korunk cos dinner nie
Dinner komander J
Batch 10 until 11
Okies dinner nie wat kat Resort Cinta Sayang
Bertemakan GLAMOROUS CELEBRITY
Wooooo,,dgr cm gempak kan
Tapi dress aku tadenye na gempak2
Sbb cm malas na cari
Kalo ta aku da beli lama da kat kamdar dress tue wey
Sumpa cantik!
Tapi hahhahahaah fulus tade,,

Major yg dtg perghhh baju sume gempak seyh
Ada yg cm gaya YUNA,LADY GAGA,ANNA RAFFALI,MAWI,FAIZAL TAHIR,SHARIFAH AINI,STACY
Mcm2 g la,,
N paling ta tahan Afiqah kata gaya aku cam IRMA HASMI
Hahahahhahahaha,,terguling guling aku
Sepatotnye cm LISA SURIHANI kot
Ngeh ngeh ngeh ngeh
IRMA pon okies wat,artis gak tue,,hahaha

Sepatotnye kata bas tolak kul 5
Tp disebabkan katanye sorang dari batch kitorg ngt dinner sok
Tue yg lamabat
Dlm kul 6 gak la bas tolak
N sampai kat sana kul 6 lebey gak
Daftar sume
Then baru semayang
Pas kitorg dftr tue
Aku ida n ada trus bergambar kat tempat rumput rumput tue wey
Cm kat oversea,,
Tue la kalo pandai kompem da stdy kt Australia dah pe aku,,hahaha
Pasannnnyyye

Then after semyg sume
Aty mula berdebar2 sbb japg da na mkn
Tataw dpt semeja ngn sapa
Dok takot sorg komander senior laki perempuan then kitorg kb
Upe-upenye meja tue meja bulat besar
Ada aku,haziq,ayie,each rabion,apek,Daniel,kom hafiz,kom zulkifli tue je kot
Tapi meja kitorg diam wey
Da belakang sekali
N paling best wey,aku dpt bergambar kai NIKON!
Siot dowh!
Pehni ape g jd profile pick at fb aku J


First2 sekali persembahan kitorg,,
Takot gak r
Tapi aku gian g na menari
Sonok lak sbb dpt respon dari sape tah kata
Kitorg style r J
Ooohhh kalo taw aku ada bakat menari
Da lama masok PERSADA,,hahahaha

taw ta kitorg ta ley duk semeja cm yg dirancang
kena tuka
1 meja kena laki sume
pompuan sume
kire da ta bertema da


Then 1,1 persembahan sume,
Baru ley mkn,,
Ape g melantak
Kitorg byr rm50 kot
So mkn jela
Meja penuh je,,hahahaha,,
Tingt lak tyme f5
Wat kat sini gak,,hhaha
Then benda yg dinanti of cos pertukaran adiah
Mula2 aku sepatotnye bagi kat FAHIS
Tp tah kena cabut len,,
N aku kena bagi kat CIK AM *komander Adham
Bule la,,bagi frame,,
Hope okies la,seswai kan,
Tyme na bagi tue cik am amek gambar
Kunun cm aku nie bagi adiah kat die
Hahaha,,mang aku bagi
Tp nmpk cm aku bagi,,
Aisshhhh ssh na explain

Pas bagi tue
Tros duduk tempat
Duk menanti la sape na bagi adiah kat aku kan
Lama tunggu
Na nangesh dah
Ingt tyme aku form 3 kot
Ada dinner camni la
Eyh form 3 or form 5 camtu
Form 3 kot,,
Aku dpt yg bagi adiah kat aku nie laki
Biar la sape die
Dpt kotak besar gak r
Kotak kasut
Tp pegang ringn je
Ta sdp aty dah
Sekali bkk
Korunk taw ta ape aku dpt
Aku just dpt GUMPALAN NEWSPAPER
Sakit aty kot!
Alas an die bagi kat kertas tue sbb penat cat bilik n ta sempat beli adiah
Yes ngt dah,tyme form 3!

Okies back to story
Menunggu menunggu
Tbe2 nora sume kata cik najib pgl
Aku tgk die tunjuk2 aku
Wat?? Adiah dari die??????
Hahahaha,,aku cam ta caye
Tgk mang betul adiah dari die,,hahahahahahaha
Okies sunuk giler,,
Kotak nmpk besar ko0t
Siap bergambar g ngn die
He he he he he he he he
G je kat meja sume pakat jeles
Hahahaha,,
Okies kire aku bertuah r dpt adiah dri cik najib kan,,
Da la ritu g kem kat shah alam pon aku segroup ngn die ngn awek die
Pehtu nie bagi nie g
Hope t cik najib da kua
Still ngt aku g la anak didik die nie

Teka2 ase cm frame
Tp cii pond pt benda yg sma gak
Dr komnder Azlan,
Segeng cik najib so ase puzzle kot

then na last2 tue
sesi bergambar
yg palllliiinnnggg lucu sekali
kom rozaimee kata 
muka eda sama cm kom hafiz
hahahhahaa
seyes lawak
bergambar la dorunk,,


Balik tue mang penat giler
Terkejut jaga sbb sofia dtg na amek pic
Then sofia la soh bkk adiah na tgk ape yg cik najib bagi
Ce teka ape die,,
..
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

..

.
.
.
..
.
.

.
..
.
.
.

.
.
.
.

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.

.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
..
Okies aku dpt jigsaw puzzles!
Hahaha,,perghh terharu2,,t aku da siap wat aku nag am then na frame kan,,
Try la tgk gmbrnye,,taw ta ssh!
Gmbr laki tapi pinggang laki tue je nmpk
Da la seribu pieces!
Bila na wat nie??
Tggu free aku wat
Benda nie ta ley bawak balik uma
Kang adek2 aku ceramuk kan
Ehem ehem,,
Na wat dedications sket,

To cik Najib,
Tengs ya! Sy akan buat puzzles tue sampai botak kepala J
Hope last dinner nie gve u experience yg sgt2 bermakna
Tengs didik n jg kitorg komander batch 12 yg agak nakal nie
Cik najib pengiring kitorg yg paliiinnggg kiotrg akan ingt smpai bila2!
Gudlux exm n hope dpt result yg ok
N smbg degree J
Hope ngn kak amalina tue berkekalan,,
Kawen jgn lpe ajak kitorg nie haaaaa…
               

Okies bajet cik najib n abaca je kan akunye entry nie,,haha
Pae jela,,
N disebabkan excitednye bkk adiah cik najib
Aku yg dok ngantok
Tros ta ley tido wey!
N berjg la aku stdy,,hahahahaha
K la,t ada pape aku update g
Njoy bc!
Dadaaa~


km dak tourism

sofia


pewiiit

gediks

it is me






wachaaaa

km d overc







snap

walawey



















adiah dr cik najib

cik najib












adek beradek









pssstttt : kalo ada event pape mesty sume kai shawls,pelik!


No comments:

Post a Comment