Followers

Tuesday, April 26, 2011

Aku MERDEKA seketika :)

Assalamualaikum :)
yes! merdeka pon aku! even sat jela
aceli ada g 1 paper  g
but abeh je paper akaun td mang lega gila!
hahahahhaha
bkn la sbb aku bule jwb ke ape
tp sbb akhirnya aku ta perlu lagi
menghadap n melihat buku akaun!
say no to akaun!

tp bengong soklan cm hampeh
susah gile :)
dok hope msok petty cash tp kua benda len
tape
at least i try my best :)
kan kan kan?
sampaikan na final bel 
*sehari sebelum akaun (semalam)
aku bule g wat akaun
dasat kan
pehtu mula na teriak bel tue susah kan
*bel = bahasa inggeris

sebuleh2 tamo la repeat next sem
takoot kot
adoi
tape benda da lps
so fokus tuk akn dtgnye lak :)
CUSTOMER SERVICES 
aku tggu kaw! hahaha

td b4 na msok lp
c EDA ckp pas abeh akaun na p MCD
okies,
mang setuju la kan
then bila da abeh tue,kitorg balik bilik dlu
semayang sume
br g
lepak sana
kunun na lps tension akaun la kan ;0

bkn beli ape pon
mkn burger
kentang n pling FEVERET aku
MCFLURRY la :)
ngt na beli sundae tp kecik :(
sambil mkn tue
tgk la pemandangan kete2 kat permatang pauh nie
usha2 org
n pling penting SNAP2 gmbr :0
tue tujuan utamanya
hahahahah

then tyme maghrib
kitaorg pon bergegas pulang
ceyhh ayt gediks sial
nie kalo mak aku taw tgh2 mghrib kua
taw ta die kata apa
anak dara ta bek dok luar!
kompem kena mrh la,,hahaha

TIBE TIBE

bunyi kete bomba wey
tuk pengetahuan korunk
area PERMATANG PAUH ni
yakni depan uitm aku nie
mang jln bomba ngnn ambulans lalu lalang

mula2 kitorg kira
1,2,3
lama2
ta terkira
kalo cmpor sekali ngn ambulans
na dkt 10 gak r!
uma terbakar ke??
ke eksiden kat highway??
ceyh berteka teki
tah2 uitm kot terbaka
hahahahaha
ada unsur jht kan!
yela kot la terbaka ne na taw
bukannye ape
bkn mustahil kot jd
then 1 u cuti
pehtu exm postpone :0
hahahahhahaha
sengal jek!

tahla ,sok beli papaer tgk ape jd
hahahaha
sini je kot
gua na usha2 fb lak,,hahahahaa
njoy reading!


psstttt : bulan nie je 3x g MCD

faizah n ada

ida menyesal ke beli mcd??


saya suka mcflurry

after kitorg makan

tinggal sisa

sempat g muh nie

dasat! kosong bekas

snap2

eda watpe tue??

tak malu!

senyum tak ikhlas!

taraaaaa

alahai ngntok ke eda??

klik!

im lovin it

km di australia :)

wachaaa

like like like

MCD Bandar Perda

sempat g maghrib2

jeng jeng

dpn pintu pagar uitm
haaa nie lak pic2 sepanjang kitorg stdy AKAUn yea
hahahah

sempat g pasar mlm last 4 dis sem

shuhaib kata "geng akaun"

stdy kat d.m

kebal kusyuk gile

shuhaib ajar kiotrg

hujung tue ada

muka takot + tensen sume

minumlah milo!

ili garu kepala

mlm before akaun

benda penting tuk mengira!
abeh suda pic,,
stdy lak
CS,tggu kaw!

No comments:

Post a Comment