Followers

Thursday, March 31, 2011

SEKEJAP AJE G!

Assalamualaikum,,
fuhhhh,,berhabuk tahap gaban blog aku
soryy der,,
tade ms la na berBW n update sume nie
da bb tade,then asgmnt lak byk
jadual lak pdt
*aceli ta la pdt sgt tapi ase pdt je

aceli kan,aku na update byk sgt,,
sal langkawi yg trip g ritu (18-20.3)
sal bday aku (21.3)
sal bday NH (26.3)
mcm2 la,,
tp ta berkesempatan

nie yg anta kt shout box aku pon aku ta sempat na bw
sory ya!
sesangat bz
kdg on9 pon da tulis2
tp ta abeh so simpan je kat draft
maklum la
pnjm bb org
bkn bb kita
na berlama2 pon segan kan

skunk nie
aku tggu ms je,,hahaha
y?? mesty korunk dgr cm org mngandung lak kan,,
tggu ms na bersalin,,hahahaha
no larhh!
tggu ms na abehkan SEM 2 YG TERUK!
hahaha
teruk ke??

bg aku la sem nie penat berbanding sem lps
jadual cm ta terurus
then tambah lak ngn aktiviti komander kan
aku ta slhkn mana2 pihak
sbb aku yg na sgt masok
tp skunk
ase namenyebai je
sbb penat
hahahahhaha

gpon rumates ta menarik
even da sama sem tp still dorunk ta memahami aku
bule kata aku tiap2 mlm tdo ngn ida n ada
cian kn rumates aku
soryy kalo wat dorunk terasa
sbb tiap2 mlm tido uma org len
tp asal blik bilik je
mesty jd diam
huuuhhhhh

g 1,,na cepat2 abeh kan sem ni
sbb TA NA BELAJA AKAUN
hahaha
ok jadual exam da kua
sgt takot!
n jadual tuk sem dpn pon da kua
siap tgk da
huhuhh
lebey kurang je
n makin riso
sbb next sem aku mula jaga kor
adoi!
kena khatamkan balik buku hijau
hahahahhaa

haa kebetulan na citer
wey korunk
sumpa ckp aku tade na ada aty na bg org terasa
citer cmni
semalam aku pose
n aku mang letih gile tahap gaban
ngn tension sbb ade pt la sume
n slide CTU ta siap g
pdhal mlm kang kitorg na present
dlm lif
tyme na balik dr kelas akaun tue
tah cmne aku kata kat ida
sal ambot
pas tu aku jln menonong je
sbb na cpt na beli lauk n trus na wat slide g
tibe2 balik
aryn ckp ida terasa ngn aku
Ya Allah,
apa aku wat??
sangt2 berslh
tade niat pon
bygkan ida yg epy go lucky tu
yg ta penah nmpk die ngish
tbe aku kata cmtu die touching wey
bisa sgt ke mlut akU??
soryyy sgt ida :(
tade niat,,seyes,,sumpa!

biasala
kita manusia biasa kdg ta sedar pon apa kita ckp
tgk2 ada org terasa,,
semakin na abeh sem nie,,
bykla yg jd cmtu,,
n aku pasni,
mlut kena jg,,
tah2 da bpe amai nangesh sbb aku sbb mlut aku kn
soryyy!


pssssssssssstttttttttt : ta patot aku ckp kat NH cmtu~

No comments:

Post a Comment