Followers

Monday, March 14, 2011

Kenyang Sudaaa

Assalamualaikum :P
salam sayang,,hehe

na citer nie,,
td br abeh dinner taw
hahha,,
bkn dinner sbb dpt dekan ke ape
saje2 je
my ex rumate dlu,kak wany
jd supervisor tuk kelas die mlm nie
so die ajk la dinner kat hotel
mencapai kata sepakat,
aku sofia farizal ngn zarul kompem la g dinner tue
almaklum
ta penah g  mkn,,hahahha

so kitorg pon plan punye plan
*idea aku n farizal
aku try ajak ida,aryn sume
tp dorunk ta ley p
aceli ta kompem na p ke ta
then yg c farizal ajak membe uma dorunk
ape g
sume green light je

ok janjinye td
kul 8
aku ngn sofia pnye la siap awal
sampai aku na mandi bsh ambot pon ta sempat
then na kai bj lak 1 hal
tataw wey na kai bj ape
plh2 last kai je tcet bese

aku ngn sofia tercangak awal da
dok msj ta reply2
then dttgla komander wan syafiq ngn komander hafiz
zarul ckp cuma wan syafiq je
tataw lak hafiz tue pon ada
watever la
tggu la gengg idaman nie
ta gak dtg2
tp geng kete labi da smpai
yg kak wany ke hulu ke hilir dah riso
akhrnya smpi gak malaun tue
yg lwknye,afron kai bj melayu
hahaha,,br lepas yaasin ke bang?

then msok la
first kena mrh ngn lec tue
sbb aku kai jeans
bkn aku sorg k
sume 12 org kena
hahahahhahaha,,mana na taw
aku pon dak tourism
taw ta ley kai jeans
tp tataw lak customer pon ta ley

bila da msok
perghhhh jd takot seyh
hhahhhaha
mula2 cam malu2
nseb sofia kt tepi
n nseb mark yg jd waiter kitorg
mula2 roti
then appetizer
seyes ape bende alah aku mkn pon tataw
then sup
then main menu
n last desert

sepanjang mkn
mang sgt lwk
kak wany jln2 je
well supervisor katakan
yg meja aku ok g
meja afron tue
lawak seyh
da la mengadap afron
tahan gelak je

yg meja labi n komannder tue
bajet sume pro la
hahahhaha,,ta ley blah muka c afron
asal waiter dtg je
dorunk mesty mengort
hahahhahhaha,,
n mang sgt best
smbil mkn dgr lagu sume
n plg terkejut
lagu my babyyou!
omg! cover2 ada zarul farizal

n last balik tue
g kattmpt kete farizal
bkn ketedie ok
'tatawla
kete sape
amek beg lp
then na balik tue
smbg ngn komander tue
kompem mesty after nie
dorunk ingt kitorg

conclusionnye,
dinner nie bestsgt!
heheehhe
len kali na p g :)


psssssssssssssssttttttttt : kusangka kn td farizal yg na belanje ,,hahahah

pic ta ley na upload,,

No comments:

Post a Comment