Followers

Sunday, March 13, 2011

Tararapappa,,

Assalamualaikum,,
n salam syg to all guys,,
sat naaaa
habuk byk nie,,cek na bersihkan sat,,
fuuuh fuuuhhh fuhhhhhhh
taraaaa
ok suda bersih pon i nye blog nie,,hehehehe
apa story kali nie?
errmmmm tada pe
just citer bese2 je

ok na citer nie,,
ritu jumaat,
aku terdetik na taw nape la NH aku benty keje
bkn na bz body
tp na tawla
yela dlu kapel punya la caring nie bila da tade pape
ta kn trus na wat tataw je
bg aku
kapel ta kapel ke
caring ttp caring
so anta la msj kt die
then die reply
n ckp sok la msj sbb skunk die kat gym
okies dgn ase  terujanya 
sok aku na msj

so mlm tue
aku tido ngn angan2
taw ta aku mimpi
NH aku pgg tgn aku
melalui sentuhan tue
die menyatakan kerinduan kat aku

bila bgn je
ase cm tol je
rindu gile die wey!
korunk taw ta
aku teramat amat rindu
ida selaloo marah aku
yela die kata
watpe na pikir laki tue g
survive idop

tp aku ta bole la
aku sgt syg die
teramat
tatawla na kata
ok 21 nie bday aku kn
bole ta aku ta nak bday tue wujud 
sbb die sambut bday aku tue

aku tataw nape
aku na gak bg adiah kt die
jgn lpe bday die 26 3
kire aku nie kakak die
hahaha
sengal kn
NH,kalo mu bc entry aku nie
aisshhhhh

ok nie sal tsunami lak
skunk nie jepun lak kena
negara maju tue beb
skunk tsunami ke
banjir ke
gempa bumi ke
bkn die na ckp negara maju ta ley na kena
skunk Allah na tunjuk kekuasaanNya
insaf giler
nie la petunjuk Allah
mana taw sok lusa terjadi kiamat
persoalannya
dah sedia ke kite sumea??
aku ingtkn diri aku gak
so bykkn beramal
mudah-mudahan
amalan kita ckop 
aminn,,




pssstttt : ta sbr t na berdinner ngn geng idaman,,hahahaha

2 comments: