Followers

Sunday, February 6, 2011

my dreams,,

Salam,
Tbe2 na tulis ney,,
Padahal bday bln 3 t,,
gpon kan dgr2 la kn,,
fb na out 15 mac kn,,
alahh sengal ta dpt clbrte kn fb,,
huahuahua,,
asal la 15 gak?? ttp ;a after bday aku ke,,
hahahhahahha,,
Hahahaha,,tape sekali sekala berangn,,
Mana na taw kot ada yg terbc,,
Then t die clbrate bday aku t,,hahahahha
*berngn kau fatin!

Impian B.E.S.D.A.Y aku 21 MAC!

o   Aku na ada kejutan dr membe2,tak kre la membe kls ke,geng ke,ta pon dak2 idaman ke,,hahahahahaha

dpt nie pon okies,,

o   Aku na org yg aku SYG jd wisher yg pertama sekali,,tpt je 0000 trus ada msj dr die,,hahahah
o   Aku na org yg aku SYG bwk aku g tempt yg kitorg tingin sgt na g,,yg ta penah g ,,
o   Na org yg aku SYG men gtr kt aku lagu kau Ilhamku,,kunun2 aku nie ilham kt aty die kn J,,hahahha

kunun2 dienyanyi smbil men gtr r!

o   Aku na mata aku ditutup,org yg aku SYG pimpin aku g 1 tmpt,,smbil die bwk kek kt tgn,n nyanyikan lagu PUTERI n MY BABY U kt aku,,kunun2 selama nie akula puteri kt aty die,,tanpa aku hdp die ta bermakna,,mang kompem aku meleleh air mata,,


o   Na adiah ta kshla ape pony g org aku SYG bg,,even hnya sehelai tisu,,

ta dpt tisu kipas mainan pon ok,,
ta pon sebentuk cincin dr TERSYG!

o   Na spend ms ngn org aku SYG kt TAMAN,atau tepi PANTAI,,sambil kongc cter ,,sbb dr dulu g aku na wat cmtu,,
tmpt nie yg aku idamkan na p!

o   Aku na luahkan kt org aku SYG sesungguhnya kalo dberi 1 peluang,aku ta kn sia2kn peluang tue,,aku janji akn berubah,,n aku tanak khlgn die lagi!
o   Aku hrp org aku SYG ckp “I pon ta ley hdp tanpa u,ary2 I mendung,suram tanpa senyuman,glk ktawa u,,I syg u,I rindu u,I na u balik,,I tanak brpisah ngn u dh!” hahhahahahaha,,*berangn,,n tuela adiah bday plg bermkna semesta nie,,hahaha



o   Aku na abehkan 1 ary ngn org yg aku SYG ngn kol free yg bakal aku dpt,,sesaat pon tamo ltak hp,,smbil nyanyi lagu2 tema cinta kitorg,,hahahah
tapi itu hanyala impian aku,,hahahhahaahha,,ta jd sume,,2,3, pon jadik r! hehehehe
k wt asgmnt dlu,,
BEL erghhh,,sumtink yg hampeh!
tata :p

4 comments:

  1. welcomewelcome..hah..nak hadiah kan??saya tag kamu yee.. XD

    http://kisahtaksempurnadariku.blogspot.com/2011/02/if-i-have-rm100.html

    ReplyDelete
  2. hahahhahahaha,,alahai,,malunye,,hahahahah,,tengs2,,cm dak2 lak,,hehehe

    ReplyDelete