Followers

Thursday, February 10, 2011

baru aku taw,,

assalamualaikum,,
n salam sayang korunk,,
kali nie,,saje je gedik2 pinjam bb rumates,,
sbb na tgk yg tersyg i sape lagi kalo bukan my blog,,heheh
td bw jap,,then ade bc 1 blog nie,,
blog yg link nie,,

die ada ckp sal perkataan salam,,
kirenye baru taw,,
Ya Allah,,selama ni aku slaloo gune perkataan salam sbgai pembuka bicara 
tapi mulai skrg,,kite tuka ,,
Assalamualaikum,,
ingt,,ejaan jgn slh lak,,

g 1 yg aku baru taw,,
sal akaun,,hahahaah
sperti sedia maklum,,
i dak sains tulen dulu tyme f5 ya,,
n amek sbjek tmbhn a\tasawur
tade kena mngena n ta bermnt na amek akaun cos i hate kira kira,,hahahhaha
tetapi tadi,,
masok kelas n lec pon punyer brsmngt terang terang ,,
n br la phm,,
hahahaha,,setakat nie la,,tade la susah,,
cume puning2 lalat je na tentukan debit kredit,,
n t akaun of cos
ase cm kompius gak kekadang,,
tapi tape,,t aku akn berusaha tuk fhm g,,
hehehehhehe
A 4 akaun! ceyhhhhh,,

yg nie 1 g,,
dok bw sgt,,tbe2 nmpk byk sgt cntest yg na dtry,,
tp sygnye,,aku ta rety! sum1 cn teach me how to join da cntest??
sbbnye aku ada gmbr,,tue yg na msok!
rugy kot kalo ta mnunjukkan pic yg aku ase bule ada potensi tuk mng,,hahahahha
*perasan!

tlgla,,aku na msok sgt!huhuhuhhuh
kenapa na msok sgt,,sbb aku da terbyg sape aku na tag nie,,hahahahahahhahaha
bile la na aku pandai wat cntest cmtu,,
kalo aku na wat cntest mimik muka paling selambe badak mati,,hahahaha
adek aku ain n yat

adek aku asrap n yat

tengah curi amek gmbr gne lp aku

5 adeks yg gilerr

agak2 ada ta yg masok??
ntah2 borg pon tade yg laku,,ngeh ngeh ngeh,,hahahahaha

g 1 nie baru aku ta,,
*dari tadi asek g 1 je,,hahahaha
nama aku tade tuk g kem part 2 kat manong!
br bersemngt gile2,,
tgk2 tade nmenye,,huhuhuhuuhuhuhh

tapi tape,,
ujung mnngu aku g psr mlm,,kms blik,,
ahakkks,,
stelah 2 bulan kat sini
br kali pertama dpt gune ujung mnngu,,hahahhaa
selaloonye ade je xtvtnye,,

okies tyme out,,na siap dgr ceramah,,
ta slp tajuk aku syg aku rindu,,hehehehehe
gatal kau fatin! salam,,

No comments:

Post a Comment