Followers

Saturday, February 19, 2011

Penat n Letih,,Sama ke??

assalamualaikum n salam sayang :)
korunk sehat?? ceyhh tbe2 terbek la rini?/
y fatin y??
hahahahha,,okies rini ada cter tuk korunk
cter tade hot mana pon,,
sekadar cter kedai kopi,,,
walawey,,
okies semalam aku tido kul 3 lebey gak,,
sejak akhir2 nie,,tido jgn kata
sat uma ida,sat bilik aku,
sat kul 6 br tdo
asgmnt katakan,,
bsdes dat,,of cos gian mmbc blog org :)
ok,rini ada gotong royong perdana kristal,,hahahaha
cm sengal kn,,
kitorg komander diarahkan rush stdent,,
yg bertambah sengal 6.45 kena siap kumpol,,
tp aku?? kul 7 br tron,,otaikah aku??
hahahahaha

then rush2 sume tibe la msa na snmrobik,,
well xtvt kegemaran,,
hahahahaa,,tp kali ta bpe best pon,,
watever la,,
kitorg diberi msa 2 jam tuk kemas n bersihkan rumah,,
n t ada pemeriksaan,,
tbe2 tingt kt pdrm,,
jumaat je inspection,,
kompem2 bilik aku mng,,hehehe
pernah gak dpt bilik kotor,,ape g
kena denda,,tyme tue
batsh abg apetah,,lwk wey,,

sat nie ada pic na tunjuk,,hehehe
b4 n after,,

plg bersepah nie meja stdy aku

nie ok sikit dr meja aku tp sepah gak

bilik air kitorg

selipar main campak je

keadaan memalukan

yg pink tue katil aku,,byk bju tergntg

after kemas

clean n clear

ruang baju yg kemas
tp mlngnye ta mng pon uma kitorg,,
sob2,,pnt je kms 
tp its ok,,at least kitorg kms taw
n bersemngt,,hahahhah
siap aku bkk lagu gna speaker,,
kuat2,,rancak siot,,
tbe2 mati lp nye sbb batery abeh
sengal tol,,
kitorg dpt mkn free,,
hehehehehhe
ns lemak je,, :(
aku da prot tong,,
tetapi,,ada ns lbih
so mang rzki la

aku nie,,skunk gian taw
hahahahaha,,bkn gian ape
gian bw,,
gian bc novel
dlm seminggu nie
aku abehkan 2 novel
bapak best!
suke suke suke
aku hope t aku dpt terbitkan novel aku
well aku ada gak bercita2 na wat novel
hehehehehe
tp tataw la
hnya angan2 je
sempat g kan,,
asgnt berlonggok
aku rileks je novel n bw
test n kuiz tggu turn aku selambe bdk mati ta bc g,,hahaha
aisshh ta ley jd nie

n ptg tue,,
aku g summit,,
alahh org bukit mertajam taw la
tmpt indon n bangla
hahahhahahaha
sumtimes terpikir aku kat indon ke
hahhahaha
g sana cr selendang
well gathering aku rbu nie,,
tema lak arabic
so kena la tepati ciri2
hehehehehe
jubah da ada,,selendang je tade
na tuka imej la
hahahahah
tp aku tanak kai spec
but NH suke aku kai spec,,
errmmmm :(
truskan cter
kiorg 
i mean,aku,ida,faizah,n kebal
g kamdar
cr baju
n mang dpt ape yg na
yg bestnye
bj tuk dinner komander bln 4 nie pon
ada gak
tp ta bli g lorhhhh
money tade :(
so next month br dtg,,
ohh bj,,tggu kaw!

dlm rapid ngn faizah

tyme kat kamdar cr selendang

muka na g semayang

ida yg gedik

ujung tue kebal

dua org nie sengal
taw ta,,da la kaki penat melangkah
tbe2 na balik na g summit tue
*dr kamdar
kitorg lalu kot pjbt pos
tgk2 pntu pgr kunci
wtf! hahahhaha,,kena panjat
abg polis yg nsem dok usik je
bkn na rety bkk pagar
tegarnye die tgk ank dara 3 org nie
pnjt pgr,,hahahaha
watever,,aku kan otai,,hahah

then kitorg truskan perjalanan,,
g psr mlm,,mgrb gak r kitorg smpi
agak awal
slaloo kitorg berjln kaki ke psr mlm tue after mgrb dlm kul 8
prut memberontak dh nie
hahahaha
so cr mknn dlu yg pntg!
beli tu beli nie
hehehehhe,,almaklum,,perot tong msg2,,
then nmpk gerai bihun sup,,
sesama pandang,,n sume kata
'makan situ jela'
perghhh bihun die sdp siot!
tgh ralit2 mencuci mata lelaki nsem kan,,
tbe2 ternmpkla kwn aku c farizal ngn partner die kobeng
huuhhh agk da dorunk dtg,,
mang taw da tyme kul bpe
kalo sofia ada g galak la c farizal tue kenakan sofia
hahahhahahahaha
last da beli sume,,kitorg pon,,go back,,n aku try kai tdg,,
well not bad,,ok je
hehehe ta sbrnye gathering
t gathering komprm r aku upload byk sgt pic! hehe
k la,na mkn,na smyg,na wat asgmnt
gpon aryn na gna bb die,,
ta mns gak gna brg org lama2,,
okies,,t aku update cter aku
oyasumi! salam :P

pssssttttttt : kdg2 meluat ngn NH sbb sengaja dera aty perasaan aku,,wtf!

No comments:

Post a Comment