Followers

Tuesday, January 25, 2011

Bermula dan Berakhir

salam sayang,,
kali nie  aku na kongc cterla,,
bout wat??
of cos sepanjang PEMANTAPAN KOMANDER
ritu aku mati2 ckp ta ske MMK
yeahh dats true sbb komnder die sume grg,,
tp kali nie,,'2 ary nie br nmpk keGILAan komnder senior,,

strt bnda nie 21.1 smpi 23.1
alahh 2 ary je,,tp 2 ary pon brmkna,..
sbtu ahd tuee,,
ley tdo! tp sumpa dowh!
byk glk,,hahaha,,
esp kalo komnder Ikhwan,Faez,ngn Taufiq ada,,
dorunk da r seiras2,,

a[e je km wat??
sabtu pg tue,seawal jam 8 ada kawad,,
nie yg aku takot,,
sbbnye sorg2 kena amek baris,,
tp kbtln,,aku pnjm boot maria
then KECIK n kakiku MELECEK!
so jadi skuad sakitla,,
da komnder auni amek,,
[tg tue just raptai tok mlm kbudayaan,,
petang tue riadah,,
bersukan,,
berfutsal aku,,hahahha
frst tyne pijak kaki kat COURT!
padahal dlu dkt je baiduri,,
n mlm tue mlm kbudayaan,,
kitprg brlakon,,
ok mmalukan dr sndr!
ta ske i!
tp mang bergelak ketawa je :P
siap rakam mang tgk balik terguling2,,

then ahad,,
futsal n bola tampar,,
bygkan berjemur ditgh panas,,hahaha
terbkr lmk,,
ley wat majerin :P
bak kata eda la,,hahaha
aku of cos men,,haha
mng klh len cter 
tp ta ske gak r ngn segelintir yg amek seyes,,
ngt da abeh,,upenye ada g,,hahahaha
sukaneka,,adesss
lwk gle!
cik am r lwk!

n mlmnye berbbq,
smbil2 tue ber-ice breaking,,
sweetla,,
br taw aceli kmnder senior aceli cm kite gak,,
k la mls na cter,,ngntok,,
njoy dis pics,,
sepanjg pemantapan :P
tyme pikir lakonan

nora penat sgt

my group name

perlawanan bla tampar

kusyuk ke berangn??

panas

abeh pon

sume da gile :)

swmwstunya aku gedik!
baru abeh sukaneka :P

na siap g BBQ komander

gedik sambil tgu lif

ngn farah myra

semestinya ngn syg aku sofia!

alahai malu saya

merenung masa depan
n kat sini,,
ada oleh2 tuk korunk,,
jmaat 20hb ritu g pmeran jpon taw,,
nie aku kasi tnjuk pic,,na cter tade ape kot,,almaklumla,,kitorg kaki pic kan,,hahahah
njoy k!

membe kn,,

my geng

aku la tue

kwn aku gedik

mcm mature je

kami putih

bajet toilet



gedik melampau

snap!


kuarga hm111

No comments:

Post a Comment