Followers

Wednesday, January 19, 2011

salam syg korunk,,
cik keai penat,,
nie byk sgt story,,
Even Minggu Mesra Komander da abeh,
tp na siapkan task2 dorunk
Then na prepare tuk sbjek yg tertunggak,,
alahai cm mPP lak aku :0
Arini saje,bape org tego aku,,ckp mka aku lesu,,
Tol ke?? Tgk cermin okies je,,

Sakit dtg balik,,
Aku ta amek vitamin,,
Tyme nie aku rindu sgt yUNk aku tue,,
Dlu kalo aku ckp je sakit,mesty ta pts2 msjla,,kol la
Caring sgt sal aku,,siap psn mkn ubatla,,

Tp rini aku sorg2,,die tade pon,,
Aku na smngt dr die,,
Nape yea,,bila aku da mla ley terima sume nie,,
Tp mesty terlintas gak kerinduan kt die,,
N aku ta penah na cry g len,,
Nape aku still g ley setia setia setia n setia kt die???
Aku na die taw aku kat sini perlu sgt sgt sgt die,,
Eyh awak NH,saya setia kt awak sorang taw :p
Saya tggu awak,,

okies na cter kt korunk nie,,
sal ape?? alahh dg jela,,
its all bout my new rummates,,
my new life
n everytink!
i hate it! i mish my life b4,,

okies as u noe,,kitorg dok kolej baru!
well okies je,,mang cntik,selesa je kolej nie
tp 1 yg aku ta suke,,
toilet die,,
sbb toilet die duduk!
ok tue 1,,
taw ta force cangkong g bsr! ta blaja fzk ke??

2,rummates aku,,
kalo ley tido awal seawal jam 8 mlm,,
aku ase mang glp bilik aku!
sengal! bkn aku ta ske dorunk,,
tp aku rimas,,
kdg kul 11.30 tdo da
kalo tdo ta ttp lmpuu g ta kesah!
nie tyme tue mang lampuu na ttp da
abeh aku yg na t keje nie cmne??

kalo rmmtes dlu okes je,,
kul 1 plg awl tido,,
rindunya kak wany,sofia,lisa
nie ok g ta byk asgmnt,,
cba bygkan asgmnt bertimbun2,,
aku na wt dlm glp??
mang la kat ruang tamu ada kn,,
tp aku jns ska wt dlm blik,,
 wateverla,,

 okies nie yg ke3 probs,,
ok aku mang mnt komander,,
dats y aku msok,,so tade ase mnysal ke ape
tp lama2 br aku ase,,
bkn mnysal ke ape
tp aku ase RIMAS
esp ada kwn yg cm cik A tue,,
pape sket komander,,
ok mangla kitorg nie 1 family,,
tp tolongla,,
aku ta suke diKONGKONG,,
komander2,,hdp aku hdp aku
watpe na cmpor aduk!
geram seyh,,
mula aku na wat pangai tyme skola dlu,,

aku tataw nape,,
sem nie mang tul2 uji aku,,
grrrrrrr,,
dpt rummates ngn die smpi sem 6 t,,
OMG! bole tahan ke??
issshhh,,slaloo okies,
tp bkn tataw,,
aku nie jns ta ske org tue mang tunjuk trus,,
tade na sorok2,,
soryyla kalo terasa,,

ok la,,tue je aku na luahkan,,
sbb membe aku pon da dtg,,
die na bb die balik,,uhuhuhuh
korunk jgn ckp ape lak,,
aku mang cmni,,

psssttt : sem nie tul2 mencabar keimanan,,
 


No comments:

Post a Comment