Followers

Thursday, December 23, 2010

Ta Caye!

Salam syg,,
weee~ nape tbe2 aku sonok nie??
hahaaha,pulik2,,fatin wts going on???
hahhaha,,okies nape aku sonok,,
'first sbb aku dpt dok kolej,,hahhahah,,siap kristal g!
tue je?? no larhh,,byk g,,
sbr la na cter satu2,,
aku cm ta cye la dpt kolej sbb kolejtue kolej br g,,
ada gak yg dpt nilam,baiduri,kristal,mutiara,,
wait! br prasan,,
baiduri hak siswa ke?? tue pelik,,
biarin deyh,,aslkn aku dpt,,aminn,,
yg ciannye kt ta dpt,,
errmmm,,
membe aku ecah die ta dpt,,
cian,,na kena setelkan sal uma sewa lak,,

okies yg kedua nape aku sonok,,
aku dpt kenalan br,,
meh sini dik noon akak na cter,,
*tiru ala2 peoihh cakap,,hahaha
semalam *bersamaan 22hb 12 2010 ary rabu
aku dpt msj nie dr sorg yg aku ta knl,,
mla2 aku mls lyn r! seyes ckp,,
then aku ase cian lak,,
sbb die tulis
"salam,abg apa kabar?"
mst sumtink wrong nie,,
aku pkr mula2 die nie kotla naif ke,sape ke yg na uji aku,,
na tgk aku nie msj ke ta,,
tp sama sekali ta!
selidik2 upanya die na cr no ex die,,
die rindu,,
n selidik2 nama die eja
*aceli patot pgl kak eja
die ngat2 lpe no ex die tue,,
tyme clash ex die tuka no,die lak p dlete no
so mau ngt ta ngt la,,
cian gle!
aku ta ley byg kalo aku cmtu,,
seb tyme ktorg clsh ak ta dlete no,,
die ada kte na tuka no,,tp tataw la,,
alhamdulillah aku still g ley cntct ngn die sume,,
upnya ada yg g ssh dr aku,,
bersyukurnye aku,,
*ada keinsfn disitu
n selidik2,,kak eja nie dak uitm phg!
cos pure chem,,degree lorh!! perghh,,hope brkklan frenship kitrg,aminn,,

okies cter ke3,,
smlm my mom n dad punyer anniversary!
yg ke 21! waaaa
da lama mama n abh dok sekali,,
n dpt ank2 yg cun2 cm aku,,
hahhha,,mla pasan,,
abh beli kek,,kitorg mkn amai2,,
ajak kak cik teah n kak ida sama,,
alahh na boh pic aku ta bwk usb lak,,
almaklumla tyme nie aku uma peoihh,,
*tyme tgh tulis blog nie,,
then dr mkn kek,,mama beli aiskrim yg 5o posen tue,,
alahh jdla,,
gpon lama kot ta mkn,,hhaha,,
ape g trus la tgk movie,,
*kunun tgk wyg l,,
aku tgk movie 4 madu! waaa best2,,ahhaahaha
tbe2
"beb jom p pb!"
peoihh anta,,okies ikot jela,,
secepat yg mgkin aku siap,,hahahaa

die kata rini bday anak sedara die yg mirul tue,,
so na bli brg la tue,,
p ngn kak ilah,,ape g,,
kecoh dlm keta,,hahha
mla tmn kak ilah g mxs cntre,,ada prob ape ntah sim kak ilah
jd cm sim ceykom aku,,ta ley cntct sume
km p billion lak,,
sumpa lawak gle kua ngn peoihh ngn kak die,,haha
byk glk je,,
then last destination kitorg g masjid,,
smyg asar,,
b4 tue g psr mlm,,beli mknan kt adik2 aku,,

tue la yg best sepanjang ary semalm,,tp mlmnye,,penat yg amat,,
hahah,,nama pon jln,,so pntla,,
aku na mkn bakso tp mngntok teramat,,tertido
last2 tataw nape gado apa tah adik aku,,
my mom sume tdo bilik,,
aku tbe2 jd takot na tdo sor2 kt bilik,,
tbe2 tingt peoihh ckp antoo pucong,,aesss,,
aku anta msj kt sume kata aku ta ley tdo,,
tudie,,punya trok la!
yela,,dulu kalo aku ta ley tdo,aku anta msj kt die mst die layan aku smpi tdo!
nie,,aku anta die ta reply,,gpon die kn keje,,
*sdpkan aty,,hahahha
mang rindu die r,,
berbalik pd cter,,seb adik aku yat ta tdo g,,
die la tmn aku tdo,,
tu pon agk lama r,,
dlm kul 3 gak br tdo,,
dismping hp tercinta,,
bgn pg na p jog tgk2 da ujan,,
cancel out! hahhaa

okies rini adik aku amek result pmr die!
teruk ke elok ke,,
die da wat,,aku pn tataw die dpt bpe,,
blik2 tros diam je,,
asraf kata dpt 1b 4c 3d,,
tataw la,,
hope adik aku bhgia ngn kptsn die,,

k la,,na out! b4 tue,,ta sbrnye na blik u!
seminggu g!
n ta sbrnye na jmpk tahun 2011!
n paling utama,,
ta sbrnye na berDOMINO PIZZA ngn die,,
i wait it!
hope die t lpe,,
k slm,,

pesanan penaja : ta sbr na dpt wet pt,,na bli brg,,hehheheeh :)

No comments:

Post a Comment