Followers

Wednesday, December 29, 2010

PENANGAN BOLA SEPAK =B


Waduh2 pak,,
Udah pukul berapa ini??
Aishhh,,tetibe je berbhsa indon aku,,
Almaklumla Msia vs Indon kn mlm td,,
Haa na cter la nie
Perrghhhh penangan bola sepak mmg ummphhhh
*ala2 iklan the boh gitu
Begini ceritanya,,,,,

Mlm td,aku tgk perlwnn bola tue pon kejap je,,
Alahh besela,,
Rushing2 na cpt g PB
*parit buntar buk
Byk g kot brg adek2 aku ta siap g
Kitorg sefamily kua dlm kul 8.45 gak r
Yg terkezutnye,,,
JALAN AYE SUNYI DARI KENDERAAN
Bkn tue je,,
Malah *waceyhh skema lak
Pasaraya2 pon ta amai pelanggan
Adesss,,
Tul ke??

Tgk jam,
Br kul 9 mlm smpi kt Longwan
Mne la na taw kot jam aku rsk
Air msok dlm jam ke
*sbb amat suke pakai jam
Tp tul la,,
Mata still g nmpk ngn clear
*even bermata 4
Pulik2.musykil2
Selalooonye tyme nie jln bule kata sesak gak r,,
Tp nie ats jln
Lory2 yg bermaharajalela

Apela yg best sgt sal bole???
*kalo fan bola dgr kena rimbut aku,,hahha
Smbil2 memilih bj2 adek aku
Tiba2
*lagu somebody to love – justin bieber bnyi
From : 26787
HM 29/12 : KHAIRUL FAHMI CHE MAT menyelamatkan sepakan penalty
Firman Utina (Indonesia) pada minit ke 18,kedudukan kekal
0 – 0
Ape g,,kat Longwan tue gak aku ase na jerit2
Yeah msia bole lagi,,
Hahaha,,tp t org kata
Berfanatik tul dak nie bersukan,,
Hahahah
So truskan g pencarian harta karun adek2 aku,,
21.35,mesej msok lagi,,
Dlm aty,pkwe mna satu nie yg anta msj nie???
Aisshhhh *perasan seyh!
From : 26787
HM 29/12 : Malaysia mendahului 1 – 0 hasil jaringan SAFEE ALI
Pada minit ke 53 menjadikan agregat 4- 0

N msj kali nie,,
Wat aku mampo tersenyum smpi ke tlinga,,hahahaa
Bkn aku je,tp adek aku yat sama
Msj2 seterusnye dr HM aku hiraukan
Tau da,,kalo klh pon,
Msia ttp dpt piala tue kn??
Waahhhhh,tbe2 aku berminat sgt bola nie,,
N tbe2 na mngaku Safee Ali tue abg angkt aku,,
Hahahahhaa,sengal~
Msia mampoo buktikan bole!
Sape ckp pasukan bole kita lemah??
Meh sini na tumbok
*pdhal die yg kata dlu
Coach mesty tersyum kmbing kn,,
Heheheheheh,kunun ritu Indon klh sbb laser
Nie keeper kita pon kena laser gak
*ada aku dpt msj dr HM tp aku dlete
Tp bole je menang
Alahh tewas 1 gol je pon,,
Rilek suda,,
Agregat mang tnggi pon
*bjet aku taw sume r,,haha
So taw r kalo seri pon akan dpt adiah gak!
Okies,stop sal bola,,
T ta psl kena serang ngn kaki2 bola2
Aku bkn mnt ngt pon
*kantoi suda faiez! N_t

Balik je dr Longwan,,
Trus aku soh my dad benty kt kedai topup
Almaklum sjela
Semnjak dr nie bergelar SOLO
Hp hnya mampo pndg sebelah mata
Hahahahaha,,da ase ta penting pon
Then tyme na blik tue,
Tbe2 aty cm trasa my x-NH ada
Okies pasaan kau je la keai!
Then meneruskan prjlnn na balik,
Sggh sbntr beli banjo
Terjumpakla my abg angkat
*bkn safee ali yea
Warghh abg aku nie da lme diamkan dr
Semnjk bertunang,,aisshhh
Diam ta diam,
Hampir 7 thun gak aku nie adik angkat die,,
Jngka ms yg lama
Kalo org da kwen,
Ada ank,da bsr pon,,weeee =B

N ape g kalo da topup tue
Terus saja deyh bermesej2an ngn membe
Mula2,aryn,
Sbbnye,tnye sal no afiqah,
N trus die ckp tade no afiqah
N g 1,kolej ta ley dftr awal!
Teeeeeet~
No 2,trus msj sofia,
Sbbnye na soh die dtg uma
Tiket bas 31hb,tp kolej ley msok 1 hb
N0 3 trus msj yUNK (“,)
Sbbnye??????
1643 larhhhh!!
Wats dat??
Ahha,,I REALLY MISH U!

N ta disngka,,??
Teka la,korunk cptla teka ape yg ta dsngka tue,,
Arghh mls la tggu jwpn korunk
Ta dsngka
My yUNK (“,) reply
Weeeeee =B
Even just 4 msj je kot
Tp atyku terubat dear
Huahuahua T_T
*tbe2 ase na nangesh
So tenang la tdo aku kot tuk bbpe ary nie
Heheheheh,,
Sbb die ckp,
Bkn ta na msj
Tp bz,,
Diulang
Bkn TAKNAK msj tp BZ!
Okies,awak2,kite pon bkn TAKNAK RINDU
Tp TER-rindu,,
*ada ke ter-rindu????
p/s : NH n yUNK (“,) adalah same person


No comments:

Post a Comment