Followers

Sunday, December 19, 2010

Sume aku Na cter!

salam to all,,
ta abeh2 borink kn,,
tue la yg melanda aku skunk,,
simpton nie kalo ta dicegah,merbahaya ngt!
wat keje tue borink,,
wt keje nie borink,,
ta wt pape pon borink,,
senang cter,sume keje aku da wt tp hasilnya ttpla sama ,,
cumel kn??
B.O.R.I.N.K




ct2 nie bykla kendr yg aku p,,
well org pgl,wjb p kn,,
pengntin jgn ckp!
nsem + cntik,,
trbyg bila aku na kwen,,
hahaha,,ske berberangn aku ney!
tp tol what,,sumtimes kena fkr ms hadapan,,
skunk 18,ton dpn 19,,abeh dip 21,
na smbg stdy g t dlm 24 r abeh,,
na tunang umo ble??
waceyhh,,ada perancangn,,hahahahha




okies,dsini ada 1 cerita,,
sal aku,,aku na story ngn korunk,,
ritu blik je dr kem LIBK kn,,dlm ary ahad kot
aku pon ta ngt,,
then kitorg 1 fmily duduk2 sembg2 sekali,,
tbe2 my mom die tnye
"along kalo ada org mnt kt kamu cmne??"
oisshhh,,soklan cm cepumas,,
then mk aku cter r,,
die kata,,ritu mk aku g r uma kwn ayh aku,,
kenalan lama,,well my dad kn askar,,
na djdkn cter tue,,
pkcik nie die tnye sal ayh aku ,,
mak n ayh aku pon ckpla,,aku nie skunk kt uitmpp,,
then pkcik nie pon ckp sama ank die tp ank die kt shah alam,,
umo pon da 24,,maybe degree
then pkcik tue pon ckp die sakit,,elok r kalo ley 1 kn aku ngn ank die
fmly pon da kenal,,
WHAT??????
bermmpi ke aku??
aku dgr mk aku cter pon lwk,,
aku na cye pon cm 50-50
hahahahaha,,ta ley gue bygkn kehdpn aku
hahhhahaha,,
aku cuma tggu die je,,
hope jdh kitorg pnjg,,
aminnn,,

last die dtg uma,,


adess,,semakin ary,semakin ta msok g,,
ble wet pt na msok nie???
byk seyh na bli,,
da most aku na bli beg aku!
bole ta beg aku putus tyme na blik dr arau,,aisshhhh
so skunk,,ble na msok???
ta kshla msok bpe pn,,
yg penting na wet tue,,huhuhuhuh
kalo ikotkn byk yg aku na wt ngn wet tue,,
byr yuran,byr wet kwn aku,na bli brg,,
brg da r byk lak kn,,
alahh gurl,,brg apa g,,
so aku doa ngt cptla msok pt tue!


Fb jd peneman hdp???
tol la tue,,sapa kata slh,,
hahahha,,tp kalo da mlbh,,ta elok gak
okies aku na cter,,
ada r sorg gurl nie,,mda dr aku,,
dulu tyme aku kapel g ngn DIE ,sebok je gurl tue na tw sal kitorg,,
aku taw r pkwe aku tue nsem,,
amai mnt,,
aisshhh,,then die br abeh spm,,
so skunk maybe die free je kn,,
br2 nie die cht aku,,ngn selamba badak airnye,,
die tnye cmne aku ngn DUDA aku,,
aisshhh,,
ikot aty kena gak pnyepak,,
na je aku sound trus tp aku bkn jns cmtu
ckop  sekali aku wt kt gurl yg ta brdosa tue,,
mls na cr gado,,
aku pon ngn selmba bdk gak r ckp kitorg okies,fine je,,
tp die ta puas aty gak,,aisshhh
ssh tol la kalo org yg teramat fanatik kt org nie,,
sbr je,,seb ta kua api dr mlt aku nie,,
maybe die tgk kt relationshp kitorg kot,,
aku boh sngle,,duda aku boh lookg 4 relationshp,,tue yg die tnye,,
btw,aku ta pts asa k!hnya mmpo doa kitorg ada jdh,,


Ble na abeh dmm LIBK nie????
kdg2 aku cm meluat pon ada,,aisshhhh,,
notink to say la,,
tp blik LIBK je,,sore aku tade! skunk aku la stacy fatin,,hahahahaha
sengal!



Hey,justin tue akunye k! hahahaha
seyes gle suka r aku ngn justin tue,,
alahh,,sume lagu die mntap,,
Never Say never,baby,somebody to love n many more,,,
hahaha,,wteverla korunk na kata die 51 ke ape kn,,
yg pntg kesukaan aku kt die adalah tip top! hehehee
1 more,,aku ske gle Taylor Swift!
da r cun,,lagu sume gle best,,
paling aku ske Today was a fairytale
aku slaloo berangn t aku kwen,
ada wt vdeo kt aku,,
sal lagu nie,,
waceyhhhh
ada ke??? hahahha
aku wt vdeo kt org adala,,
hahahahaha,,pape jela,,
yg penting nawaitu tue,,
IKHLAS seyh,,
okies,out dlu,,
line da slow tahap gaban! ta syok !



No comments:

Post a Comment