Followers

Saturday, May 7, 2011

SELAMAT HARI IBU MAMA !

Assalamualaikum :)
n selamat subuh semua 
hahahaha,,
okies cuba korunk tgk kalendar rini bape ribulan??
cepatla,,
jgn buat aku tertunggu jwpn dr korunk
see rini 8hb 5 kan
so rini adalah hari ibu!
mama selamat hari ibu

ya aku taw aku wat entry nie mama aku bkn bc pon
tapi tape
sekadar meluahkan apa aku rasa
aku nie bukan jenis yang suka na tunjuk aku syg org tue
ok aku ada dgr sore2 mrh di sana
rilex r beb,,hahaha
bkn segan or malu ok
tp aku ta rety
yela kang tunjuk t kata mengampu ke
ape ke kan,,

ok back to story
bersempena dgn ary yg disambut oleh ibu2 termasuk mak aku
aku na wish kat mama

mama,che hasni!
u r my best ever after mom in dis world!
time kasih mama mengndongkan kak 9 bulan
perut besar2 p jalan sana sini
mesty berat kan bwk kak
pehtu mama selaloo citer
tyme na bersalin kat kak tue
hampir2 na dioperate
tp ta sempat sbb mama kua kan kak kat dpn pintu ambulans
hahahahhaahhaha,,kak ingt citer mama

mama,time kasih sbb jg kak,bg kak pendidikan
time kasih sbb ta jemu2 bg nsht kat kak
sbb mama
kak taw erti kehidupan anak gadis ma!
terima kasih sbb selaloobebel kat kak blaja along blaja
selaloo ckp,along jgn kuar mlm
selaloo pesan toksah bercinta la along tyme belajaq nie
n paling aku ngt mama cakap
"along jgn mainkan aty pasaan lelaki"

tanpa mama aku tatawla apa jd
mama aku lain dr org len
ya maybe ramai membe aku ckp mama aku nie sporting
tue mang diakui sendiri
mama nie
kalo aku cerita je aku kwn ngn sape
die dgr je,,hahhahahaa
ngt g tyme aku kecik2
dr form kdg balik dr hostel
cuti ke ape,kdg aku sje la lwk2 ngn mak aku
cter sal org yg aku minat
HM la,NO NAME la
mama terbaik,die ta mrh,just nsht yg mana patooot
aku nie jenis lak yg suke bercerita n perkenalkan kat mama
ngn sapa aku berkwn
bkn kapel g ok tyme tue,,
sampaila aku kapel ngn NH,aku cter abeh kat mama
n nseb mama jnis yg ok
mama merestui kitorg,,
kalo NH dtg uma je
adala mama tue na msk pape kat die
kdg jeles aku taw!

mama aku nie g 1
die sukaaa la sgt memasak
dats y bukak kedai makan
tue kelebihan mak aku
ape je die msk wey sedap!
bkn memuji lebey2
tp membe aku sndr yg pnh ase mama aku msk
sume puji
ya termsuk NH sekali
esp kuah kcg mama akunye
*NH yg suke

lagi yg aku suka pasal mama nie
die byk bersbr
ta dinafikan kitorg bkn kaya
sederhana je
tp kdg2
mslh kewangn tetap timbul kan
mama die akan sbr n pikir cmne na selesaikan
tue yg aku syg mama tue

kebetulan tyme hari ibu nie
mama baru je lepas smbut bday yg ke 43
minta maaf ma,kak tade wet na beli hadiah kat mama
hnya ingtan tulus ikhls je kak mampuu bagi
muuuahhhh syg mama

wey bole ta na wat 1 g ucpn
ceyhhh,,
nie tuk mama NH
selamat hari ibu,,
semoga bahagia dgn anak2 makcik suhaini!




*bengong sengal tenet ta ley upload pic mama aku*




No comments:

Post a Comment