Followers

Friday, May 13, 2011

NAK KE TAK??

Assalamualaikum!
Wahhh for the forst tyme aku ta tdo wey,bgn sahur,,hahaha
Acelialu da tdoq dr mgrb td kot,,bgn smyg tgk citer pirates,,hahaha
Then on9 dr kul 12 smpai la nie haa org azan subuh
Aku nie kalo gile 0n9,gile bw cmni la jadinya,,hahahah

Aceli adala 2,3 ary lpas,kwn aku ada post kat wall
Soh aku like kan dienye link tue
Then aku usha punya usha
Membe aku nie msok cntest “show ur style” by Ernie Khairina Collection
*tak silap aku la*
Aku usha sum epic tue n tgk perghhh mang terbaik r!
Dlm aty tingin beb nak msok
Bkn sbb aku cun ke ape tp tah sesekali kannnn,hahaha
Tp cntest nie kire mng melalui sape plg byk like
N aku tgk ada 2 3 org psrta nie beb,smpai 300 lbey org like die
Tue mknanye ape?? Mknanye die ada style la!
Aku dlm aty berkira kira na msok ta mo? Na msok ta mo??
Lama gak aku pkr
Smpai mnd tak bsh
Mkn tak kyg
Ibrt cm org jtuh cnta lak,,hahaha
Then aku luahkan apa aku ase kat my bestie sape g om kan
Aku ajak die
Die kata malu,aku pon malu gak beb!

Then aku kata aku na msok n upload la picnye
Aku upload na tnjuk ka tom la,,
Pic yg aku ase terbek! Ceyhhhhhh
Sekalii da die tdo dh! Kuang sam nye om,,aisshhh
Bkn apa aku ahad balik da soo kalo ley na msok kena anta rini la
Die cntest tue smpi 29 mey ta slp,,

Cmne nie wey?? Na msok ta mo?? Na msok ta mo??
Kalo msok takot aku ta sempat na ajak membe aku vote aku la
Yela aku balik uitm ahad nie
Mang tak smpat r na on9 na ajak org vote aku
Tp cm rugi lak
Bkn sbb reward die tp aku msok sbb na test test je
Kunun cm layak jek kan! Hahahahahha
Aku try la mnta pndpt NH,aisshhh jwpn die kasik,malas
Bkn aku soj die komen pic aku soh die usha je pic mna yg die ase ok
Gtw aku n aku na taruhkan gmbr tue
Errmmmmm,,berbelah bagi nie
Na msok tam au??
Saingn sengit
Ok aku balik pkr g,,ne taw dpt hdayah ke,,hahahaha


Pssstttt : sebelah aty kata masok,sebelah g kata tak yah

tyme dinner komander,pic diambil oleh kom muiz

tyme kat lgkawi lawatan asgmnt

lgkawi again,,dlm bas na balik uitm

trip sem 1 ke kl,after make up kat pameran pengantin

trip kl sem 1 after msok under water
 n sebenarnya byk g aku na tunjuk,,hahhaahah,,tapii mls aku nak tggu upload
mata ngntok plus tersengguk sengguk,,hahahaha
ase seswai ke msok?? hahahahahahaha

No comments:

Post a Comment