Followers

Friday, November 12, 2010

terbaik!

salam kwn2 ku,,hehehe
okie aku just na cter kitorg mand laot,,tue je,,n berbbq,,tp ta l;a bbq sgt opon,,mknn je bbq,,tp kitorg msk bese je,,
hehehe,,okie strt sal mand laot td,,mang terbaik ! aku ,zarifah,aryn n ina p laot awl2 g,,tade keje,,lukis2,,haha,,na mndi awl ngt kot tkoot burn,,
*padahal burn da pon,,hahahaha
bykla karya yg kitorg wat,,then blik smyg tlg kupas bwg sume,,br kitorg g mandi,,best la sgt! sbb nek banana boat :)
hhHhH,,mang terbek la kn,,hehhee,,nek banana boat! terguling2 kitorg na nek ats tue,,mndi pon kt tpi2 je tp sbbkn ombak tgh psg,,mang tgh gak r kitorg,,huhuhuhu,,takoot tgglm je,,cm2 aku byg,,kot lms ke hanyut ke,,isshhhh,,ta bek la,,tp yg pntg na tnjuk pic je aceli,,haha


tapak kaki ku

my art

mka ta mandi

zarifah,aryn,ina

aku syg die

aku kreatif??

farizal n syg die

nurul syazwan

eiyra

my cun

best taw

next top model

mandi manda

buley lagi

No comments:

Post a Comment