Followers

Thursday, November 18, 2010

kalo la aku taw!

salam wat sume :)
smlam br je aye aji,,tp bg aku,,tade mknenye,,sebab org yg plg aku tggu ta dtg pon,,errmmm,,benci sgt dh kot kt aku smpi ta mo tgk aku n jmpk aku dh,,tue la kn lumrah alam,,kalo da tade pape byk je alsn yg na bg,,huhuh..aku?? mstila kcwa,,tggu ta dtg,tguu ta dtg,,errmm,,cm org bodo je aku,,tp semalam best sgt sbb aku ngn cun aku g ronda2,,errrmm adik aku mang bongek! nape die ta gtw kt aku dr uma aku ley dpt wifi,,aisshhh,,n aku pon teramatla ske,,hahaha,,
okie,,td aku bkk home tw,,then aku ternmpkla kt gurl tue nye fb,,errmmm,,tul2 menyayat aty! die ckp die balik uma,,naif amek die kt parit buntar,,oooo,,upanye,,errmmm,,patotla aku na jmpk naif ta ley,,ta kc,,upanya,,aku ase ditikam! dlu die ckp awek die strt hruf a kt fb,,aku cye,,Ya Allah bertanye dugaan nie,,n atas nasihat Peoihhh,,aku remove gurl tue dr frens aku! puas aty,,die?? aku ta sggop na remove,,sebab?? errmmm,,ntah2 die na remove aku pe,,tp cian je,,Ya Allah,,aku na meraung! snggop kn die wt cmni kt aku,,wteverla,,aku?? nape msh g setia tggu cinta die??
tyme nie aku tingt OM! die kata kalo aku dpn die da lama die sepak aku,,sebab dok ingt g mamat tue,,aku?? hahahha,,sepakla om,,hahaha,,ta ksh pon,,aku arap die je smgt aku,,hahaha
okie nieada g cter,,aku cian ngt kt kwn aku,,
errmm sory awk! aku bkn na msok cmpor,,tp aku na die sdr ko mnt die dh lama,,setia tggu die,,sory kalo sbb aku die mrh ko wey,,
aku dok uma nie cm besal,,tade keje,,on9 pon jrg2,,tue pon kalo dtg um apeoihh,,tak pon,,cc la,,hahaha,,aku na dok je uma lama1,,tp ada kem lak! aisshhh,,nie 1 g aku hangin,,ada membe sekolah aku dlu,,*tyme kecik2,,aku mula meluat die,,ta ske die,,isshhhh,,nape la ada kwn cmtu,! seyes meluat!
na mention nme,,tp ta yah la,,kalo ley na die taw aku ta ske die! aku dpt berita yg sonok,,om dpt u sama aku! next sem msok,,yeay! syoknye om,,hehhee,,tp tataw die dtg ke ta,,hope kalo dtg mst gempk r,,om ley kte karoke,,hahhahaa,,
aku ske dak2,,ble tgk ank abg ngah aku,,aku jd waa ta sbrnye na ada ank,,hehehe,,berangn je lebey faiezur! abehkn stdy dlu,,aku mang cmni,,kalo dlu unit 5 tyme f3,,hahaha,,hobi kitorg 1 unit berangn la,,ape g,,sor berang kai bj ape kwen,,sorg berangn suami cmne la sume,,hahaha,,rindu tyme tue! skunk berangn pon da ta sme,,pttla org ckp,,mkin umo mngkt nie,,pemikiran kte mkin besar,,aku ta g pkr cmtu,,aku mla pkr t pas abeh dip na smbg stdy g,,na keje,,na kwen,,na ada uma besar,,kejap je ms 5 ton tue t kn,,tgk2 da besr,,da kwen,,da kerja,,
okiela,,ary pon da mgrb,,ta elok ank dara blik mgrb2,,aku chow dlu,,daa~

No comments:

Post a Comment