Followers

Friday, May 13, 2011

AKU TAK PUAS!!

Assalamualaikum,
selamat malam semua,kombanwa!
wahh tbe2 aku semngt sekali bahh mau ckp jepun
iya la,next sem still lagi bahh blaja jepun,,n dgr2 smpai sem 4!
wahhh best sial! *aku seronok wey*
skunk nie aku ta target pape pon tuk fast trek,
kalo dpt tataw la na terima,kalo aku na sbb aku na smbg trus degree but dunno la
heee,,berangn je cm dpt,
rslt sem nie pon ta kua g,tah ase cm truk je

haaa,,well skunk nie dak dak uitm sedang berrrrcuutiiiii :)
tetapi ce teka bape lama kitorg cuti??
kalo na dibandingkan ngn dak matrik,dak asasi,
n dak UTM kot ta slp,,
kitorg dak uitm wey cuti 3 mggu je!
i mean lebey kurang la,,cm before before nie ase cuti lama kot!
sebabnye???
katanye la,sebab dorunk na selaraskan cuti sume,,ok,,
n akan berpanjangn sistem nie smpai thun 2013!
elokla tyme tue aku da keje,,hahahahaha
kdg ada bgus gak kan,yela cepat abeh,,hahaha

bila da cuti cuti cmni,mesty lepak uma kan
cm org cm aku,,yg *gila kuasa* bak kata kawan aku
asek ada kem ni la,kem tu la,,haha
pembetulan,aku bukan gila kuasa ok,
cuma gila na kutip pengalaman,,for me,experence is everything!
biar miskin harta jgn miskin pengalamn! ceyhhh,,setuju ta??

well aku as u now,komander ,,apa yg nak dibangga pon tataw
hahaha,,mang masok nie byk la xtvt die
kdg kena korban gak ms kan,,
well na mcm mcm tp kalo ta ley berkorban cmne?? so korban jela sikit
tak luak pon beb,,
n sama la ngn cuti nie,,aku korbankan ms cuti aku yg 3 mggu tue
aku jd PM,,
ok aku dgr dh ada sore sore tanya ape pm tue
bukn perdana menteri,bukan perempuan murahan tetapi PEMIMPIN MAHASISWA
kalo tyme aku dlu sbut pembantu mahasiswa
tp tuka dh,,nmpk up sket kan pemimpin,,ceyttt

kalo ikotkan cuti aku wey,tambah tolak ms tdo sume,,
adala dlm 10 ary jek,,
aceli aku abeh exm 29.4 tp aku g kem komander,,
c?? tp aslkan bg kengn n pengalaman aku p ngn rela,,hahaha
siap gigit pacat bhai!
then aku balik uma nak berhoneymoon ngn mak aku sume sat je,,sumpa kata ta pueh eden!!
yola,mana taknye,mak aku berniaga
ta sempat nak bermnje2 na msk ngn mak aku
nak manja2 citer sal khdupan aku,,waceyhhh,ahhahaha
adek adek aku pon sama,,kali nie cuti ta sama ngn dak skola,
soo bgn pg je adek aku da g skola,,melanguuu tgahri br balik
soo mana aku puas nak bermesra! hahaha

dah bila cuti,jd trend lak wey,amek movie korea byk2
smpaikan local c n d dah merah2
kalo ada external tape gak,,hahaha
soo bila da movie mula bersarang dlm laptop nie
maksud die aku kena tgk la kan
tak kan aku na buat perkasam lak,,hahahah
bila layan movie lak,smpai ta hengat dunia,,
kalo dulu wey
selalooo aku lepak uma beb aku nie
smpaikan kalo kerusi uma die ada mulut
mesty kerusi tue kata 'asek asek buntot hg fatin oi"
hahaha tp skunk disebabkan perasaan malas jalan
aku terbaring lyn je movie
cian beb,sooryyy tp semakin membesar semakin aku mls na jalan
n semakin gumbira la lemak dlm badan aku kan,,hahahahaha

tue jgn citer,,
kdg adek aku amek la lp aku kan dok on9
aku dok nganga nganga
aku pon bukak la tv
selalooo lalooonye la kan korunk
aku lyn karttooonn je ngn adek aku
spongebob ke catdog ke
tp kali nie buang tebiat agaknye
sume cter aku layan
tp korunk mang best la citer NORA ELENA tue
bukan sbb AARON ok aku tgk
tp jln citer die,,sweet kot
hahahah,,adaptasi dr novel ta slp aku,,
tp malang seyh sempat layan smpi episod 4 je r
huuhhhhh,,sedeyh2
bkn apa,aku bab citer slot akasia ta bpe mnt kecuali ADAMAYA
yg len sume mau ta mau je aku pndg,,hahahaha
tp tue r ta puas beb!

kul 3 lak,ada je citer MARIMAR,,aku taw tue citer philipines
*sory tataw eja* hahahah
adek aku r nie pengaruh aku,layan,,
aku tue r ta suke kot kalo layan citer bersiri
tgk sekerat pehtu ta tgk dats y i ta lyn citer cmni,,
kalo ley download tape gak kan,,hahaha

ape g aku ta puas cuti?? hg FB!
nie mang aku cukup cukup bngang la wey!
ada ke patot siang na on9 ta ley,,line ciput
kalah sipot babi berjln,,aishhh
padahal siang la kwn kwn aku dok amai on9
bukan apa,kdg rindu kot na melawak lawak ngn dorunk
hahaha,,pelik kan,cuti sat je tp rindu berbunga bunga di aty,,
cmni a kehidupan org yg penah dok asrama,,lama kot
5 ton da terbiasa hdp dikelilingi kwn jek
so bila cuti cmni dorunk tade mang terasa r kan
bkn kata on9 fb je
tp na bw pon payah wey!
aku da la gian na berbw,,aisshhhhh,,
haaa nie na cter ada ke ptoooot wey
aku semalam update sal blog aku kan
then td bkk
tade wey entry tue!
hangin gak,,sengal jek
line prob or blogspot prob??
aishhh rosak mood beb!

sedar ta sedar ahad nie aku balik! huahuahuahua
nak dok uma lagi
nak men ngn adek adek
nak men ngn iqmal!
nak mkn masakn mak aku puas puas!
nak bergadoh ngn adek aku
n pallliiiinnnggg penting na qada tido kat uma tanpa gangguan,,hahahaha
tapi apakan daya
masa tak akan kmbali
ceyhh nyanyi lak aku,,hahaha
its okie la,,
bersusah susah dahulu bersenang senang kemudian! chaiyook fatin! hahahhaa
tggu la dak dak yg bakal msok uitm aku
akn kukerjakan korunk
ceyhhh ayt taik kucing badak
g 1,,tyme tyme cmni la byk sgt movie br kt wyg!
nur kasih la,pirates la
pehtu sekali lagi
rambang mata beb! hahaha,,tp yg penting aku cm tak berpeluang jek na tgk cter nie sume,,haha
pape jela,,tp hope dpt tgk ngn NH!
tbe2 je,,haha
ahhaha,,k daaa~

pssttt : akan kupastikan kaki ku menjejak gurney!

ptg ptg pon aktif berjalan

kat pekan selasa,,jalan kaki je beb!

pg pg jog ngn peoihh

2 beradek yg bising

suka cari pasal

beloved sis! die sakit skunk

adek aku

No comments:

Post a Comment